به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار)، نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ سیزدهم لغایت بیستم آذرماه در سالن فجر ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان با هدف ارائه دست‌آوردهای پژوهشکده‌ها و دانشکده‌ها، برگزار می‌گردد.

پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری‌(خیرماندگار) به عنوان اولین پژوهشکده با رویکرد مطالعات نوین وقف و امور خیر حضور پر رنگی در نمایشگاه دارد و در روز افتتاحیه مورد بازدید رئیس دانشگاه و استقبال دانشجویان و پژوهشگران قرار گرفت.

بازدید وزیر دادگستری، رئیس دادگستری استان اصفهان و رئیس دانشگاه؛ روز دوم نمایشگاه

در روز دوم نمایشگاه، امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری، رئیس دادگستری استان اصفهان و همچنین دکتر حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان از نمایشگاه و غرفه پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری ( خیر ماندگار) بازدید کردند و از دستاورد‌های پژوهشکده مطلع شدند.

قابل ذکر است که به مناسبت هفته پژوهش، پنجاه و نهمین نشست تخصصی خیرماندگار با موضوع “واکاوی تقابل فرهنگ نیکوکارانه با فرهنگ گداپروری ” با سخنرانی خانم‌ها دکتر ثریا معمار، هیئت علمی دانشگاه اصفهان و گروه پژوهشی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) و دکتر مریم موسوی، مدیر مرکز طرح به اضافه شما در تاریخ 21 آذرماه و همچنین کارگاه تخصصی “پروپوزال‌نویسی” با تدریس خانم دکتر حوریه ربانی اصفهانی هیئت علمی دانشگاه اصفهان و معاون پژوهشی این پژوهشکده در تاریخ 22 آذرماه برگزار خواهد شد.

این پژوهشکده تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه  بیستم آذرماه میزبان اساتید، فرهیختگان، پژوهشگران و علاقمندان مطالعات وقف و نیکوکاری خواهد بود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *