شصت‌و‌یکمین نشست تخصصی خیر ماندگار با موضوع «تحلیل فقهی_اقتصادی وقف پول و سهام»، چهارشنبه 16 اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

به گزارش از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری‌ (خیرماندگار)، شصت‌و‌یکمین نشست تخصصی خیر ماندگار با موضوع «تحلیل فقهی_اقتصادی وقف پول و سهام»، چهارشنبه 16 اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت 10 تا 12 در تهران،‌ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور،‌ ساختمان شهید سلیمانی و به همت این پژوهشکده با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

در این نشست که با قالب کرسی علمی – ترویجی برگزار می‌شود، دکتر مصطفی کاظمی نجف آبادی؛ هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر سید محمدرضا سیدی؛ معاون برون دادهای علمی و پژوهشی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری(خیر ماندگار) و دبیر کرسی به ایراد سخن می‌پردازند.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا یوسفی؛ هیئت علمی دانشگاه قم و دکتر حسین قشقایی؛ هئیت علمی دانشگاه سوره، ناقدان این کرسی هستند.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند بصورت حضوری در نشست شرکت کنند و همچنین مشاهده آنلاین نشست از بستر‌ مجازی به نشانی‌های زیر امکان‌پذیر می‌باشد:

Ala.ui.ac.ir/fa/live

B2n.ir/ala61

برای شرکت به صورت حضوری عدد 61 را به شماره 09912064093 پیامک کنید.

یادآور می‌شود به شرکت‌کنندگان در این نشست، گواهی حضور اعطا می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *