بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه نام تجاری در سازمانهای غیر انتفاعی خیریه مورد مطالعه (محک)

پدیدآور: حمید مهری یاری

چکیده:

فضای کسب وکارامروز در مقایسه با سالهای نه چندان دورتر بسیار رقابتی تر شده استو فاکتورهای جدیدی در این بازار رقابتی مطرح شده و می شود که در ادبیات بازاریابی ،بسیار نو جلوه می کند. یکی از این عناوین نسبتا جدید بازاریابی اجتماعی است .بازاریابی اجتماعی کوششی در جهت مصالح و منافع جامعه یا تغییر یا اصلاح یا ایجاد رفتاری جدید یا نگرشی جدید در سطح جامعه با کمک ساختارها وفرایندهای بازاریابی .از دیگر بسترهای جدید این عرصه می توان به سازمان های غیرانتفاعی،مخصوصا سازمانهای خیریه اشاره کرد .در این مجال درپی آن هستیم ،دریابیم جگونه بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه یک نام تجاری و هر کدام از فاکتورهای آن در سازمانهای غیر انتفاعی تاثیر می گذارد.

کلید واژه ها: سازمان های غیر انتفاعی،سازمان های خیریه،بازاریابی اجتماعی ،آگاهی از برند،ارزش ویژه برند

منبع:https://ganj-edge.irandoc.ac.ir/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *