بررسی عملکرد روابط عمومی دیجیتال در سازمان های مردم نهاد در سطح شهر تهران

پدیدآور: یوسف مقدمی

  چکیده:

در پژوهش حاضر تعداد 264 سمن(سازمان مردم نهاد) در سطح شهر تهران که با فرمول کوکران به دست آمده از میان 850 سمن که جامعه آماری محقق است، انتخاب شده و پرسشنامه ای محقق ساخته در فرآیند پیمایش در اختیار کارکنان این سمن ها، قرار گرفته است، تا با هدف شناخت نقاط ضعف و قوت اجرای روابط عمومی، شناخت عوامل موثر بر موفقیت اجرای طرح روابط عمومی الکترونیک، به نتایج کلی دست یابد. یافته ها نشان می دهد، میان سرعت اطلاع رسانی، تحصیلات کارشناسان و کارکنان، حوزه ی فعالیت روابط عمومی و در نهایت اعتماد مخاطبان با عملکرد روابط عمومی الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد.

کلیدواژه‌ها: روابط عمومی،دیجیتال،سازمان های مردم نهاد،سمن،تهران

منبع:https://ganj-edge.irandoc.ac.ir/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *