پایان نامه

(85 عدد)

احسان (1 عدد)

– ارائه مدل فرهنگ سازمانی احسان محور
خیر و خیریه (18 عدد) – مطالعه عوامل تعیین کننده گرایش خیرین به کارآفرینی اجتماعی در فعالیت‌های خیرخواهانه شهر زاهدان
– بررسی تاثیر بازاریابی خیر خواهانه بر اعتماد آفرینی و مسئولیت پذیری مربیان شنای استخرهای استان اردبیل
– بررسی تاثیر بازاریابی خیر خواهانه بر اعتماد آفرینی و مسئولیت پذیری مربیان شنای استخرهای استان اردبیل
– شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی خیر خواهانه و اولویت بندی سناریوها
– تدوین استراتژی های بازاریابی در موسسات غیرانتفاعی مبتنی بر آمیخته بازاریابی خدمات (مورد مطالعه: موسسه خیریه فاطمه زهرا (س) سمنان)
– مطالعه و بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر اشتراک گذاری دانش بین سازمانی (مطالعه موردی سازمان های خیریه)
– بررسی تاثیر عوامل تحقیق بر ماندگاری افراد در سازمان؛ ((مورد: موسسه خیریه پیام امید))
– بررسی تاثیر فلات‌زدگی شغلی بر سکوت سازمانی و میل به ترک خدمت کارکنان سازمان در مؤسسه خیریه کهریزک (آسایشگاه 1 و  2)
– بررسی ارتباط بازاریابی سببی و مشارکت کارکنان با توجه به نقش تعدیل گری هویت و اعتقادات اخلاقی (مطالعه موردی درخصوص موسسه خیریه محک)
– ارائه روشی برای اولویت بندی پروژه های تعالی سازمانی در سازمان های غیر انتفاعی ،مورد مطالعه بنیاد خیریه الاء
– بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر واکنش مشتری با توجه به نقش ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: کاربران کانال موسسه خیریه محک در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
– طراحی سازوکارهای مشارکت مردمی در نوآوری اجتماعی؛ مورد مطالعه طرح «جهاد مهربانی» قرارگاه جهادی امام رضا علیه‌السلام
– بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در جذب افراد نسبت به امور خیریه نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایلام با نقش میانجی بازاریابی اخلاقی
– بررسی تاثیر قابلیت مشارکت خیرین بر عملکرد موسسات خیریه مشهد با نقش میانجی‌گری نوآوری و مزیت رقابتی
– ارائه الگوی مبارزه با پولشویی و فرارهای مالیاتی در مؤسسات خیریه
– بررسی تاثیر عناصر ساختاری بازاریابی با اهداف خیریه بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی خریداران فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کرمان)
– تأثیر ابعاد شخصیت برند بر نگرش‌ و نیات رفتاری مخاطبان: نقش میانجی جذابیت شخصیت برند (مورد مطالعه: موسسه خیریه گلستان علی (ع))
– بخش بندی مخاطبان موسسه خیریه مهرآفرین (افراد خیر) بر اساس رفتار، انگیزه ها و ویژگی های جمعیت شناختی خیرین
داوطلبانه (5 عدد) – شناسایی عوامل تسهیل کننده جذب نیروهای داوطلب (مطالعه موردی بنیادحامیان دانشگاه تهران)
– تاثیر جو کاری و شبکه اجتماعی بر انگیزه فعالیت‌های داوطلبانه
– بررسی نقش فعالیت‌های داوطلبانه در جامعه میزبان در توسعه گردشگری پایدار-مطالعه موردی جزیره قشم
– تحلیل عوامل مؤثر بر فعالیت‌های داوطلبانه، رضایتمندی، استمرار فعالیت‌ها و وفاداری داوطلبان کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه
– تبیین مدل مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های فضیلت‌محور (مطالعه موردی: بخش خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت معصومه (س))

سمن و مردم نهاد (39 عدد)

– بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه نام تجاری در سازمانهای غیر انتفاعی خیریه مورد مطالعه (محک)
– اثر تغییر و تنوع بر خلق و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه در واحدهای رشد و سمن‌های استان زنجان
– نقش هوش هیجانی بر عملکرد تیمی در سازمان‌های مردم نهاد (مطالعه موردی سَمَن‌های حوزه بهداشت استان اصفهان)
– ارزیابی مداخلات شهرداری در حمایت از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودکان کار خیابانی شهر تهران
– شناسایی استراتژی های کارکردی اثربخش منابع انسانی سازمان های مردم نهاد در استان خراسان رضوی
– بررسی نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه گردشگری پایدار شهر اهواز
– بررسی نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه گردشگری پایدار شهر اهواز
– ارائه الگوی مدیریت خدمات سفر با تاکید بر سازمانهای دولتی و غیردولتی
– شناسایی عوامل مؤثر بر رشد NGOs در جهت توسعه پایدار (مطالعه موردی: NGOs با حوزه فعالیت صنعت احداث و انرژی)
– تاثیر اجرای «برنامه مهارت آموزی پویایی گروه» بر توانمندسازی انجام کار تیمی «گروه های مردم نهاد تسهیلگری توانبخشی مبتنی بر جامعه» در استان چهارمحال بختیاری سال 1396
– مقایسه کفایت اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مدیران سازمان‌های مردم نهاد، خصوصی و دولتی
– طراحی نقشه استراتژی سازمان‌های مردم‌نهاد حمایتی (مورد مطالعه انجمن حمایت و یاری آسیب‌دیدگان اجتماعی: احیا)
– بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول‌آفرین با تعهد سازمانی کارکنان سازمانهای مردم‌نهاد (در امر مبارزه با موادمخدر)
– نقش سازمان های مردم نهاد در جلب مشارکت های مردمیدر راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ( نمونه موردی NGO های منتخب تهران)
– ارزیابی موانع کارآفرینی اجتماعی در سازمان های مردم نهاد (NGOs) شهر تهران با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره در محیط فازی
– بررسی مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد (CBOs) در برنامه‌های ترویجی مرتبط با توسعه پایدار روستایی
– طراحی الگوی اعتبارسنجی سازمان های مردم نهاد فرهنگی
– بررسی گرایش اصلی موسسه مردم نهاد نرجس شیراز از نظر کاوشگری، بهره‌وری یا دوسوتوانی
– نقش سازمان‌های مردم نهاد جوانان در توسعه ملی ورزش
– بررسی نقش سازمان‌های مردم‌ نهاد بر مدیریت بحران زلزله (مطالعه موردی: سازمان‌های مردم‌نهاد شهر کرمان)
– بررسی نقش سازمان‌های مردم‌ نهاد بر مدیریت بحران زلزله (مطالعه موردی: سازمان‌های مردم‌نهاد شهر کرمان)
– شناسایی استراتژی های کارکردی اثربخش منابع انسانی سازمان های مردم نهاد در استان خراسان رضوی
– تاثیر کارکردهای سازمان‌های مردم‌نهاد بر ارتقای اخلاق حرفه‌ای؛ (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی تهران)
– بررسی رابطه سرمایه فکری و رهبری خدمتگذار با مسئولیت پذیری اجتماعی در سازمان های مردم نهاد حوزه گردشگری مذهبی شهر مشهد
– عوامل موثر بر پایداری سازمانی در سازمان های مردم نهاد (مطالعه موردی :انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان)
– بررسی میزان حمایت‌های موسسات مردم نهاد از بیماران سرطانی و تاثیر آن در کاهش مشکلات آنان (مطالعه موردی: شهر تهران)
– سازمانهای مردم نهاد و توانمندسازی کودکان کار شهر کرج
– تاثیر خط مشی های توانمندسازی بر فعالیت های سازمان های مردم نهاد در حوزه آموزش و پرورش (مطالعه موردی: سازمان های مردم نهاد کابل)
– طراحی و آزمون مدل عوامل مؤثر بر توسعه کار آفرینی اجتماعی با تاکید بر سازمانهای مردم نهاد(مورد مطالعه اعضای هیئت مدیره موسسات خیریه اصفهان)
– نقش سازمان های مردم نهاد سمن در توسعه و ترویج ورزش های همگانی
– عوامل تأثیرگذار بر استراتژی تبلیغات و برندینگ NGOها با گرایش مؤسسات خیریه در ایران
– شناسایی عوامل مؤثر بر تحول سازمانی در سازمان‌های مردم‌نهاد
– بررسی انواع سازمان‌های مردم‌نهاد و ارزیابی عملکرد آن‌ها در شهر شیراز با استفاده از دو تکنیک DEA و RPN پیشنهادی
– بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر رفتار نوآورانه (مورد مطالعه: سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان مازندران)
– شناسایی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی: مدیران سازمانهای مردم نهاد شهرستان آران و بیدگل)
– نقش سازمان های مردم نهاد جوانان در توسعه ی فعالیت های تفریحی، گردشگری و سلامت استان قم
– ارائه سیستم جبران خدمت برای سازمان های مردم‌نهاد (مطالعه موردی: سازمانهای فرهنگی انقلاب اسلامی)
– شناسایی موانع برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های مردم‌نهاد مذهبی و اولویت‌بندی آن‌ها با استفاده از تکنیک AHP
– تحلیل نهادی خط مشی کارآفرینی عمومی، مطالعه موردی بسیج سازندگی
عام المنفعه (1 عدد) – تبیین عملکرد آستان قدس رضوی در طراحی و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه عمرانی به‌منظور تسهیل زیارت و تکریم زائران (نمونه موردی مجتمع‌های بین‌راهی و اقامتی امام رضا علیه‌السلام)
نیکوکاری (1 عدد) – بررسی تأثیر عوامل مؤثر کارآفرینی بر اشتغال زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست (مطالعه موردی: بنیاد نیکوکاری رایحه)

وقف (20 عدد)

– طراحی نظام جامع ارزیابی عملکرد سازمان؛ (مورد مطالعه: سازمان اوقاف و امور خیریه استان فارس)
 – بررسی تاثیر هوش معنوی بر وجدان کاری کارکنان؛ (مورد مطالعه: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور)
– طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمان اوقاف و امور خیریه
– تاثیر رفتار شهروندی و تعهد سازمانی بر مسئولیت اجتماعی کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان
– رابطه مدیریت دانش و وجدان کاری با توانمندسازی کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس
– بررسی تاثیر هوش معنوی بر بهره وری کارکنان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه تهران
– بررسی نقش ابعاد مدیریت استراتژیک بر کارراهه شغلی کارکنان با میانجی گری قابلیت استراتژیک کارکنان(مورد مطالعه: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل)
– تاثیر به کارگیری نیروهای مستعد برای پست های مدیریتی بر عملکرد نیروی انسانی درسازمان اوقاف و امور خیریه
– تاثیر اعتماد سازمانی بر التزام کاری با توجه به نقش تعدیل‌گر توانمندسازی روان‌شناختی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان
 – تدوین و طراحی نقشه استراتژی اداره کل اوقاف و امور خیریه در حوزه بقاع و اماکن متبرکه به منظور افزایش نقش و تأثیر آن در توسعه استان همدان با استفاده از تکنیک کارت امتیازی متوازن
– اولویت بندی اقدامات اثرگذار بر عملکرد هیئت امناء بقاع متبرکه به منظور افزایش اعتماد مردم به سازمان اوقاف و امور خیریه در استان کهگیلویه و بویراحمد
– ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی؛ مطالعه موردی: سازمان اوقاف در شهرهای اصفهان، تهران و مشهد
 – بررسی اثرات اقتصادی و اجتماعی وقف درتوسعه نواحی روستایی(موردمطالعه: بخش مرکزی شهرستان قاینات)
– چگونگی استفاده از روش‌های نوین تامین مالی در حوزه وقف (اولویت پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه)
 – تبیین ارتباط اوراق وقف جمعی با اقتصاد ایران (اولویت پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه)
– شناسایی و بهینه سازی قابلیت های طبیعی و انسان ساخت وقفی در راستای توسعه گردشگری استان سمنان
– طراحی شاخص های سنجش عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه
– طراحی اوراق مالی اسلامی (صکوک) جهت تأمین مالی بخش وقف (بر مبنای فقه امامیه)
– راهکارهای گسترش فرهنگ وقف در توسعه اماکن ورزشی استان کرمان
– بررسی عوامل موثر بر گرایش به وقف مشارکتی (مورد مطالعه: تأمین مالی زائر شهر رضوی)

رساله

(4 عدد)

سمن ومردم نهاد (3 عدد)

– طراحی و تببین مدل پذیرش سازمان‌های مردم‌نهاد از نظر شهروندان
– تدوین مدل مشارکتی ورزش برای همه، با خط مشی سلامت محوری دولت و مشارکت NGO های فعال کشور
– نقش سازمان های مردم نهاد در توانمندسازی اجتماعی-اقتصادی زنان روستایی شهرستان رشتخوار
عام المنفعه (1 عدد) – ارائه مدل حکم‌رانی سازمانی در سازمان‌های عام‌المنفعه ‌ایرانی (مورد مطالعه: سازمان‌های عام‌المنفعه آموزشی، خیریه، و درمانی استان خراسان رضوی

مقاله

(30 عدد)

احسان (1 عدد) – رائه مدل فرهنگ سازمانی احسان محور: با استفاده از راهبرد نظریه داده بنیاد
انفاق (2 عدد) – جاذبه های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه های قرآنی
– طراحی الگوی تبلیغی قرآنی در موضوع بازاریابی اجتماعی انفاق
خیریه (6 عدد) – بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه
– عوامل موثر بر انتخاب ارائه دهندگان خدمات سلامت دولتی، خصوصی و خیریه
– بررسی نقش تعدیل گر عزت نفس در رابطه بین اصطکاک اجتماعی و فرسودگی شغلی در پرستاران بیمارستان های خیریه شهر مشهد
– عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه
– بررسی اثر بازاریابی رابطه ای مؤسسات خیریه بر واکنش های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام)
– اولویت بندی مسائل کلیدی در نظام حکمرانیِ بخش دولتی و غیردولتی ایران در حوزه خیریه ها

داوطلبانه (2 عدد)

– کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده
– بررسی روش های اطلاع رسانی و جلب مشارکت عمومی در فعالیت های داوطلبانه بیمارستانی

عام المنفعه (1 عدد)

– آینده ی حکمرانی در عرصه ی تسهیلات عام المنفعه: عوامل کلیدی و روندهای نوظهور (مطالعه موردی: توزیع انرژی برق)

مردم نهاد وسمن (13 عدد)

– رتبه بندی گونه های سازمان های مردم نهاد در بهبود اثربخشی مدیریت شهری با رویکرد مشارکت عمومی
– طراحی مدل پذیرش سازمان های غیردولتی (مردم نهاد) از نگاه شهروندان
– بررسی وضعیت آموزش محیط زیست در سازمان های مردم نهاد محیط زیستی ایران
– بازتاب رهبری خدمتگزار در سازمانهای مردم نهاد: نقش تعدیل گر اخلاق کار اسلامی
– تعادل نامتقارن در بستر سازمان های مردم نهاد
– فهم فرایند تصمیم گیری اخلاقی در سازمانهای مردم نهاد آموزشی
– بررسی و ارزیابی عملکرد انواع سازمان های مردم نهاد در ایران
– بررسی تطبیقی نقش سازمانهای مردم نهاد در فرایند خط مشی گذاری عمومی ایران و کشورهای منتخب
– شناسایی راهبردهای بخشدولتی در مواجهه با سازمان های مردم نهاد در فرآیند خط مشی گذاری عمومی در ایران، مطالعه موردی: حوزه محیط زیست و منابع طبیعی
– ارتقاء سطح تعهد سازمانی در سازمان های مردم نهاد: تبیین نقش راهبردی رضایت شغلی از طریق مدل معادلات ساختاری
– راه کارهای موثر بر مشارکت سازمان های مردم نهاد در بخش ورزش برای همه با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت
– تبیین رابطه ی بین نوآوری و چابکی سازمانی بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مسئولین (مطالعه ی موردی: سازمان های مردم نهاد محلّی و دولتی شهرستان جهرم)
– تدوین چارچوب رهبری اثربخش در سمن های زیست محیطی

وقف (5 عدد)

– شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ وقف با رویکرد تحلیل مضمون در آستان قدس رضوی
– بازشناسی الگوی خط مشی گذاری در نهاد وقف جهت توسعه الگوهای عمومی ترویج و اشاعه خط مشی ها
– بررسی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مردم مشهد نسبت به سنت وقف (مطالعه موردی: منطقه ثامن مشهد)
– عوامل موثر بر توسعه فرهنگ وقف، رویکرد مدل معادلات ساختاری
– ارائه مدلی راهبردی جهت نهادینه کردن فرهنگ وقف در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به منظور ارایه راهکارهای توسعه دانشگاهی