ردیف |
عنوان مقاله |
دانشگاه |
سال دفاع |
1 |
آسیب شناسی نهادهای خیریه حمایتی جامعه ایران |
پژو هشگاه حوزه ودانشگاه |
1397 |
2 |
بررسی استراتژی تبلیغات در سازمان های خدماتی خیریه |
الزهرا |
1397 |
3 |
بررسی نقش روابط عمومی خیریه های شهر تهران در جذب کمک های مردمی خیران |
تهران مرکز |
1397 |
4 |
عوامل موثر بر کمکهای خیریه در استانهای ایران |
علامه محدث نوری |
1391 |
5 |
نهادهای خیریه و وقفی علی آبادکتول در عهد قاجار و پهلوی |
ازاد شاهرود |
1391 |
6 |
نقش احساسی رفتار مصرف کننده در تصمیم گیری برای خرید در امور خیریه |
ازاد شهر قدس |
1395 |
7 |
دگردیسی همبستگی اجتماعی در جامعه ایران: مطالعه موردی فعالیت های خیریه مرجعیت از دوره پهلوی اول تا پایان دولت دولت دهم |
تربیت مدرس |
1397 |
8 |
بررسی تطبیقی نقش ارتباطات میان فردی و ارتباطات جمعی در گرایش به کمک به خیریهها در میان خیرین شهر تهران |
ازاد تهران مرکز |
1394 |
9 |
تدوین استراتژی های بازاریابی در موسسات غیرانتفاعی مبتنی بر آمیخته بازاریابی خدمات (مورد مطالعه: موسسه خیریه فاطمه زهرا (س) سمنان) |
سمنان |
1396 |
10 |
مطالعه و بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر اشتراک گذاری دانش بین سازمانی (مطالعه موردی سازمان های خیریه) |
خوارزمی |
1397 |
11 |
بررسی تاثیر عوامل تحقیق بر ماندگاری افراد در سازمان؛ ((مورد: موسسه خیریه پیام امید)) |
پیام نور |
1393 |
12 |
بررسی تاثیر فلاتزدگی شغلی بر سکوت سازمانی و میل به ترک خدمت کارکنان سازمان در مؤسسه خیریه کهریزک (آسایشگاه 1 و 2) |
ازاد شاهرود |
1394 |
13 |
بررسی تأثیر مراقبت معنوی بر سلامت معنوی و سلامت روان سالمندان بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک |
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی |
1394 |
14 |
عوامل موثر بر پایداری سازمانی در سازمان های مردم نهاد (مطالعه موردی :انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان) |
پیام نور کرج |
1395 |
15 |
بررسی فعالیتهای انجمنها و بنیادهای خیریه غیردولتی در پیوند با نهضت امام خمینی(ره) از 1342 تا 1357 |
پژهشکده امام خمینی |
1391 |
16 |
ارائه روشی برای اولویتبندی پروژههای تعالی سازمانی در سازمانهای غیرانتفاعی، مورد مطالعه: بنیاد خیریه آلاء |
شاهد |
1395 |
17 |
بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر واکنش مشتری با توجه به نقش ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: کاربران کانال موسسه خیریه محک در شبکه اجتماعی اینستاگرام) |
موسسه غیر انتفاعی دارالعلم یزد |
1397 |
18 |
نقش خدمات مددکاری اجتماعی در ارتقاء کیفیت زندگی افراد سالمند: افراد سالمند دریافت کنندهی خدمات مددکاری اجتماعی از موسسهی خیریهی کهریزک محمد شهر کرج |
علامه |
1391 |
19 |
بررسی علل و انگیزه های مردم از مشارکت در امور خیریه و وقف در شهر کاشان |
کاشان |
1392 |
20 |
. طراحی مرکز خیریه حمایت از جوانه های استعداد با رویکرد ارتقای مهارت های انسانی |
اشرفی اصفهانی |
1398 |
21 |
طراحی سازوکارهای مشارکت مردمی در نوآوری اجتماعی؛ مورد مطالعه طرح «جهاد مهربانی» قرارگاه جهادی امام رضا علیهالسلام |
امام صادق |
1397 |
22 |
طراحی الگوی پرورش کارآفرینان اجتماعی در ایران |
علامه |
1391 |
23 |
طراحی الگوی پرورش کارآفرینان اجتماعی در ایران |
علامه |
1391 |
24 |
بررسی زمینهها و دلایل موفقیت سازمانهای غیردولتی در ایران (مطالعه موردی سه سازمان غیردولتی موفق) |
علامه |
1394 |
25 |
بررسی نقش رسانههای اجتماعی در جذب افراد نسبت به امور خیریه نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایلام با نقش میانجی بازاریابی اخلاقی |
باختر ایلام |
1396 |
26 |
تعیین رابطه عوامل روانشناختی، اجتماعی و فرهنگی بر نوعدوستی خیرین به منظور ارائه مدل نوعدوستی خیرین مدرسهساز |
علامه |
1391 |
27 |
بررسی میزان ناتوانی، عوامل مرتبط با آن و تاثیر بسته خدمات توانبخشی سازمان بهزیستی بر ناتوانی سالمندان دریافتکننده خدمات- مرکز توانبخشی روزانه سالمندان؛ آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز |
علوم بهزیستی وتوانبخشی |
1395 |
28 |
بررسی چالشهای ثبتی مؤسسات خیریه و موقوفات |
ازاد نراق |
1396 |
29 |
منابع و حوزه های حقوقی جوامع خیریه برای پرداخت آنها در پرتو شرع اسلامی در کردستان – عراق |
کردستان |
1400 |
30 |
الگوی توازن اقتصادی در جامعه اسلامی (با تاکید بر دیدگاه های مقام معظم رهبری) |
امام خمینی |
1399 |
31 |
شناسایی و ارزیابی ریسک خطرات بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کارگاههای آموزشی خیریه روزبه زنجان |
زنجان |
1400 |
32 |
بررسی ارتباط بازاریابی سببی و مشارکت کارکنان با توجه به نقش تعدیل گری هویت و اعتقادات اخلاقی (مطالعه موردی درخصوص موسسه خیریه محک) |
غیر انتفاعی مهر استان |
1400 |
33 |
چالش گردشگران درمانی در مراجعه به مراکز فوق تخصصی شهر تهران، مرکز درمانی محک/ |
ازاد تهران مرکز |
1391 |
34 |
بررسی تاثیر قابلیت مشارکت خیرین بر عملکرد موسسات خیریه مشهد با نقش میانجیگری نوآوری و مزیت رقابتی |
دانشگاه بین المللی امام رضا |
1398 |
35 |
. ارائه الگوی مبارزه با پولشویی و فرارهای مالیاتی در مؤسسات خیریه |
پیام نور رشد |
1398 |
36 |
بررسی تاثیر عناصر ساختاری بازاریابی با اهداف خیریه بر قصد خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی خریداران فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمان) |
با هنر کرمان |
1391 |
37 |
تأثیر ابعاد شخصیت برند بر نگرش و نیات رفتاری مخاطبان: نقش میانجی جذابیت شخصیت برند (مورد مطالعه: موسسه خیریه گلستان علی (ع)) |
امام رضا |
1396 |
38 |
بررسی جامعه شناختی تحولات خیریههای مذهبی در ایران از دهه 70 شمسی تاکنون ( با تاکید بر ساختارها، کارکردها و منابع) |
تهران |
1397 |
39 |
بررسی اقتصاد خیریه در ایران |
تهران |
1397 |
40 |
بخش بندی مخاطبان موسسه خیریه مهرآفرین (افراد خیر) بر اساس رفتار، انگیزه ها و ویژگی های جمعیت شناختی خیرین |
تهران |
1397 |
41 |
مؤسسـات خیـریه زنـان خاندان پهلوی از سال40 تا 57 |
الزهرا |
1400 |
42 |
بررسی و تحلیل فعالیت های کارآفرینی اجتماعی نهاد های حمایتی و نقش آنها در کاهش فقر(مورد مطالعه شهر مشهد) |
مرکز تحصیلات تکمیلی، گروه علوم اجتماعی |
1399 |
|
|
|
|