به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار)، دکتر مهدی مرتضوی، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان، در روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه از پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار)، بازدید نمود.

در این جلسه دکتر محمد صالح طیب نیا، رئیس پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) در حضور دکتر مهدی مرتضوی به ارائه گزارشی اجمالی در مورد پژوهشکده پرداخت. وی ضمن معرفی 4 گروه «پژوهش‌های اقتصادی و مدیریتی امر خیر؛ پژوهش‌های  تاریخی و تمدنی امرخیر؛ پژوهش‌های دینی و حقوقی امر خیر و پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی امر خیر» به اعضای هیئت علمی پژوهشکده اشاره کرد که علاوه بر اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان، از اعضای هیئت علمی دیگر دانشگاه‌ها نیز در پژوهشکده حضور دارند.

طیب نیا ضمن اشاره به پروژه‌های پژوهشی، نشست‌های علمی سالانه و مجموعه همایش‌های دو سالانه خیر ماندگار، به نحوه اطلاع رسانی آن‌ها برای علاقه‌مندان از طریق سایت اشاره کرد و سپس به معرفی دوره‌های آموزش محور خیرین پرداخت. وی با بیان اینکه تقریبا تمام مقالات مرتبط با حوزه وقف و نیکوکاری روی سایت بارگزاری شده، سایت پژوهشکده را به عنوان یک مرجع معتبر دو زبانه در عرصه مطالعات وقف و نیکوکاری معرفی کرد.

رئیس پژوهشکده خیر ماندگار ضمن اشاره به طرح حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در حوزه مطالعات وقف و نیکوکاری، انتشار اولین شماره مجله علمی پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه را آخرین دستاورد این پژوهشکده دانست.

در ادامه دکتر مرتضوی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته در پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار)، با تاکید بر حمایت از پژوهش‌های تقاضا محور در دانشگاه اصفهان، خواستار توسعه فعالیت‌های پژوهشکده و استفاده از ظرفیت سایر نهاد‌ها و موسسات در توسعه فعالیت‌های پژوهشکده خیر ماندگار شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *